Společenská a sociální odpovědnost ve firmě Transform a.s. – Ing. Veronika Moličová
Ing. Veronika Moličová
Bakalářská práce
Společenská a sociální odpovědnost ve firmě Transform a.s.
Corporate Social Responsibility in the company Transform Inc.
Anotace:
Práce se zabývá společenskou a sociální odpovědností firem. První část je věnována jejímu teoretickému objasnění pomocí třech pilířů, které jsou jejím základem. Tyto pilíře tvoří ekonomická, environmentální a sociální oblast. V druhé části se teoretické poznatky aplikují v praxi, konkrétně v podniku Transform a.s.Abstract:
The thesis deals with corporate social responsibilty. Its first part is dedicated to theoretical explanation by means of three pillars that are fundamental. These three pillars conist of economic, environmental and social elements. In the second part, the teoretical conclusions are applied to practical exmaples, in the company Transform Inc.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Zdeněk Dytrt, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Moličová, Veronika. Společenská a sociální odpovědnost ve firmě Transform a.s.. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Manažerská etika
Práce na příbuzné téma
-
Firemní filantropie a korporátní společenská odpovědnost
Magdalena Čížková -
Firemní filantropie jako součást společenské odpovědnosti společnosti FONERGY
Lenka Horáková -
Analýza firemní filantropie ve společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.
Zdeňka Peroutová -
Společenská odpovědnost firem jako nová forma marketingové komunikace
Lukáš Fric -
Podniková etika a její odpovědnost
Jana Moulisová -
Etika v podnikání
Margarita Nikoliqi -
Firemní a manažerská etika jako systém řízení a zdroj konkurenceschopnosti
Ekaterina Grebenkina -
Etika jako nástroj marketingové komunikace podniku
Lucie Laňková