Anna Česalová
Bachelor's thesis
Podpora podnikání MSP v ČR
Support for small and medium businesses in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice podpory podnikání malých a středních podniků v ČR od jejich postavení a významu pro národní a regionální ekonomiku přes vymezení prioritních oblastí podpory až po nástroje podpory podnikání MSP. Dále je zaměřena na charakteristiku společnosti Arbyd CZ s.r.o., její začlenění v oblasti MSP a posouzení současného stavu využívání podpory týkající se především úspor …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with support of small and medium enterprises in the Czech republic from their position and importance for the national and regional economy through the definition of priority areas of support up to the instruments of support of SMEs. Furthermore, it focuses on the characteristics of Arbyd CZ s.r.o., its inclusion in the field of SMEs and the assessment of the current state …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/aczzl/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Marek Jetmar, Ph.D.
- Reader: Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Regional Development / Urban and Regional Development Management
Theses on a related topic
-
Dotace ze strukturálního fondu EU jako alternativní zdroj financování malé a střední firmy (případ Operační program podnikání a inovace)
Jana Prachařová -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek