Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace – Bc. Monika Slavíková
Bc. Monika Slavíková
Bakalářská práce
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá podporou prodeje v rámci marketingové komunikace. Cílem bakalářské práce je vyhodnocení tržních podmínek pro zavedení nového produktu v mlékařině a podpory prodeje, kterou zajistí malá plastová lžička. Dílčím cílem je analýza konkurence, která určí kvalitu konkurenčních produktů na trhu a zajistí srovnání s novým produktem. Dále pak kvalitativní šetření, které vyhodnocuje …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with the sales promotion in the marketing communication. The aim of the Bachelor thesis is to evaluate market conditions for the introduction of a new product in the dairy industry and sales promotion providing a small plastic spoon. The partial aim is the analysis of competitive companies Which Will Determine the quality of Competing products on the market and moreover Provide …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z4mv9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Jaroslav Vítek, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Využití direct marketingu a jeho implementace do marketingového mixu
Martin Bílek -
Direct marketing jako součást komunikačního mixu.
Jiří Jasenský -
Direct marketing jako součást komunikačního mixu
Jiří Jasenský -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti
Kateřina Panáková