Bc. Monika Slavíková

Bakalářská práce

Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace

Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá podporou prodeje v rámci marketingové komunikace. Cílem bakalářské práce je vyhodnocení tržních podmínek pro zavedení nového produktu v mlékařině a podpory prodeje, kterou zajistí malá plastová lžička. Dílčím cílem je analýza konkurence, která určí kvalitu konkurenčních produktů na trhu a zajistí srovnání s novým produktem. Dále pak kvalitativní šetření, které vyhodnocuje …více
Abstract:
The Bachelor thesis deals with the sales promotion in the marketing communication. The aim of the Bachelor thesis is to evaluate market conditions for the introduction of a new product in the dairy industry and sales promotion providing a small plastic spoon. The partial aim is the analysis of competitive companies Which Will Determine the quality of Competing products on the market and moreover Provide …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Jaroslav Vítek, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace