Anna Koníčková

Bakalářská práce

Generace Z a ovlivnění influencer marketingem v cestovním ruchu

Generation Z and its perceiving of influencer marketing in tourism
Anotace:
Generace Z a ovlivnění influencer marketingem v cestovním ruchu Bakalářská práce se zabývá generací Z a jejím ovlivněním influencerů ve vztahu k cestování. Hlavním cílem práce je zjistit, zda se vnímání influencer marketingu podobá více mezi skupinami respondentů, které spojuje dosažený stupeň vzdělání, nebo mezi respondenty, které spojuje národnost. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část …více
Abstract:
The Bachelor's thesis examines Generation Z and their perceiving of influencer marketing in relation to tourism. The main objective of the thesis is to determine whether the perception of influencer marketing is more similar among groups of respondents who share a certain level of education or among respondents who share the same nationality. The thesis consists of a theoretical and practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
  • Vedoucí: Zuzana Kvítková
  • Oponent: Petr Janeček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89289