Generace Z a ovlivnění influencer marketingem v cestovním ruchu – Anna Koníčková
Anna Koníčková
Bakalářská práce
Generace Z a ovlivnění influencer marketingem v cestovním ruchu
Generation Z and its perceiving of influencer marketing in tourism
Anotace:
Generace Z a ovlivnění influencer marketingem v cestovním ruchu Bakalářská práce se zabývá generací Z a jejím ovlivněním influencerů ve vztahu k cestování. Hlavním cílem práce je zjistit, zda se vnímání influencer marketingu podobá více mezi skupinami respondentů, které spojuje dosažený stupeň vzdělání, nebo mezi respondenty, které spojuje národnost. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část …víceAbstract:
The Bachelor's thesis examines Generation Z and their perceiving of influencer marketing in relation to tourism. The main objective of the thesis is to determine whether the perception of influencer marketing is more similar among groups of respondents who share a certain level of education or among respondents who share the same nationality. The thesis consists of a theoretical and practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89289
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Petr Janeček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89289
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Kristýna Kubešová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Analýza komunikace přes sociální sítě pro cestovní agenturu Jedličková
Barbora JEDLIČKOVÁ -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Sociální sítě v cestovním ruchu
Lukáš Kotyk