Bc. Tomáš Trávníček

Diplomová práce

Marketing Language of Game Trailers and its Translation

Marketing Language of Game Trailers and its Translation
Anotace:
Magisterská práce na téma Marketing Language of Game Trailers and its Translation se zabývá herními trailery a jejich marketingovým jazykem, který podle marketingo-vé, jazykové a herní teorie analyzuje. Práce zkoumá trailery, které mají jako zdrojový jazyk angličtinu a jako cílový jazyk češtinu. Rozebírá jednotlivé trailery a analyzuje jejich překlad, jeho odlišnosti nebo shody a také v nich přítomná …více
Abstract:
The Master's thesis on Marketing Language of Game Trailers and its Translation deals with game trailers and their marketing language, which is analysed according to marketing, language and game theory. The thesis examines trailers that have Eng-lish as the source language and Czech as the target language. It analyses each trailer and its translation, its differences or similarities and also any relevant …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Olga Zörnerová
  • Oponent: Ing. Mgr. Jiří Rambousek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta