Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu – Bc. Sabina Vojtíšková
Bc. Sabina Vojtíšková
Bachelor's thesis
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
The Marketing Communication Mix of the Selected Enterprise - Product
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je návrh – projekt marketingového komunikačního mixu vybraného podniku, v tomto případě penzionu Uko. Jako teoretická východiska pro tuto práci jsou použity koncepty marketingového mixu, tedy koncept 4P, a mixu nástrojů marketingové komunikace. Ty jsou následně aplikovány na specifickou oblast hotelnictví oborově a speciálně pak pro daný podnik. Na základě těchto teoretických …moreAbstract:
The subject of this thesis is a proposal – project of the marketing communication mix of the selected enterprise, in this case guesthouse Uko. As a theoretical basis for this thesis are used concepts of the marketing mix, i.e. the concept of 4P, and the mix of marketing communication tools. These are subsequently applied to a specific area of hotel industry and then especially for the enterprise. On …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bdueu/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova