CRM jako prvek rozvoje péče pro firemní klientelu – Bc. Ivana MUŠETIĆ
Bc. Ivana MUŠETIĆ
Diplomová práce
CRM jako prvek rozvoje péče pro firemní klientelu
CRM as part for developing care for the company's clientele
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky a podrobnou analýzou v rámci celkové spokojeností zákazníků zkoumané společnosti. Cílem diplomové práce je zdůvodnit význam CRM jako prvku rozvoje péče pro firemní klientelu a na základě výsledků provedených analýz navrhnout možnosti dalšího rozvoje péče pro firemní klientelu ve vybrané společnosti. V návrhové části je zpracované komplexní …víceAbstract:
This thesis deals with customer relationship management and detailed analysis of examined company's customer satisfaction. The thesis goal is to emphasize the importance of CRM as a factor in the development of care for corporate clients and based on the results of analysis, to suggest possibilities for further development of care for corporate clients in the examined company. The proposal part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MUŠETIĆ, Ivana. CRM jako prvek rozvoje péče pro firemní klientelu. Č. Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva