Marketing a propagace hudebního festivalu BusFest 2012 – Adam REK
Adam REK
Bachelor's thesis
Marketing a propagace hudebního festivalu BusFest 2012
Marketing and Promotion of Music Festival BusFest TBU 2012
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a propagace hudebního festiva-lu BusFest 2012. Zaměřuje se na analýzu využití a efektivnosti jednotlivých komunikačních nástrojů, využitých v rámci realizace třetího ročníku festivalu. V teoretické části je definován hudební festival a jeho současná situace, je rozebrán model marketingového mixu a komunikačního mixu s důrazem na nové formy marketingových …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on matters of a BusFest 2012 music festival marketing and propagation. Its main goal is to analyse effectiveness and utilisation of every single communication tool used for realisation of BusFest 2012. In theoretical part, author defines what a music festival is, what is its current situation and cultural background. Author also defines marketing and communication mix of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
REK, Adam. Marketing a propagace hudebního festivalu BusFest 2012. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Guerilla marketing, problematika hodnocení a využití v kultuře
Kateřina Šafaříková -
MARKETINGOVÝ MIX VYBRANEJ SLUŽBY CESTOVNÉHO RUCHU
Paulína Mičová -
Tvorba marketingové strategie pro festival Outdoor Rave
Dominika Lakomá -
Aplikace nástrojů designu služeb na vybraný hudební festival
Jana BUBNOVÁ -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Návrh marketingového mixu pro flamencový festival
Denisa Pavelová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment