Analýza marketingového řízení – Ing. Bc. Alena Drášilová, Ph.D.
Ing. Bc. Alena Drášilová, Ph.D.
Bakalářská práce
Analýza marketingového řízení
Analysis of marketing management
Anotace:
Předmětem práce „Analýza marketingového řízení“ je analýza a srovnání realizace marketingového řízení u čtyř prodejců elektroniky a elektrospotřebičů působících na českém trhu s cílem vybrat odpovídajícího konkurenta pro společnost Electro World s.r.o. Práce se zaměřuje především na složky marketingového mixu – místo, produkt, cenu a propagaci. Na základě zjištěných skutečností jsou v práci formulována …víceAbstract:
The thesis “Analysis of Marketing Management” presents an analysis and comparison of marketing management adopted by four electronics and electrical appliances vendors operating within the Czech market in order to select a competitor to “Electro World s.r.o.” It treats especially the aspects of the marketing mix: the place of sale, features of a product, price and advertising. In respect to particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qou2h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 7. 2007
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Automotive Dealer Network and Electric Mobility
Markus Reh -
Hodnocení výkonnosti maloobchodních prodejců elektrospotřebičů v podmínkách České republiky
Tomáš Pietras -
Nadnárodní řetězce versus český výrobce, obchodník, spotřebitel
Zuzana TESÁRKOVÁ -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Vliv certifikačních norem kvality na marketing a management vybrané společnosti
Nikola Hanzlíková -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Věra Strejčková -
Event marketing management
Matěj Buďárek