Ing. Bc. Alena Drášilová, Ph.D.

Bakalářská práce

Analýza marketingového řízení

Analysis of marketing management
Anotace:
Předmětem práce „Analýza marketingového řízení“ je analýza a srovnání realizace marketingového řízení u čtyř prodejců elektroniky a elektrospotřebičů působících na českém trhu s cílem vybrat odpovídajícího konkurenta pro společnost Electro World s.r.o. Práce se zaměřuje především na složky marketingového mixu – místo, produkt, cenu a propagaci. Na základě zjištěných skutečností jsou v práci formulována …více
Abstract:
The thesis “Analysis of Marketing Management” presents an analysis and comparison of marketing management adopted by four electronics and electrical appliances vendors operating within the Czech market in order to select a competitor to “Electro World s.r.o.” It treats especially the aspects of the marketing mix: the place of sale, features of a product, price and advertising. In respect to particular …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 7. 2007
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta