Návrh, realizace a zhodnocení marketingové komunikační kampaně na podporu projektu na crowdfundingové platformě HitHit – Kryštof Kunštát
Kryštof Kunštát
Bakalářská práce
Návrh, realizace a zhodnocení marketingové komunikační kampaně na podporu projektu na crowdfundingové platformě HitHit
Design, Implementation and Evaluation of a Marketing Communication Campaign to Support the Project on the HitHit Crowdfunding Platform
Anotace:
Tématem této bakalářské je návrh, realizace a zhodnocení marketingové kampaně určené pro podporu projektu na crowdfundingové platformě HitHit, s využitím sociálních sítí jako hlavního komunikačního kanálu. Práce kombinuje teoretické poznatky z oblasti digitálního marketingu a praxe, poskytující ucelený pohled na efektivní využití sociálních médií pro účely marketingové komunikace. Teoretická část byla …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on a detailed analysis and evaluation of a marketing campaign designed to support a project on the HitHit crowdfunding platform, utilizing social networks as the main communication channel. The work combines theoretical knowledge from the field of digital marketing and practice, providing a comprehensive view of the effective use of social media for marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
- Oponent: Eva Rybková, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUNŠTÁT, Kryštof. \textit{Návrh, realizace a zhodnocení marketingové komunikační kampaně na podporu projektu na crowdfundingové platformě HitHit}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/oizw2s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Inovativní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva