Vzdělání jako faktor inovativnosti ekonomiky se zaměřením na vybranou ekonomiku – Lenka Hanáková
Lenka Hanáková
Diplomová práce
Vzdělání jako faktor inovativnosti ekonomiky se zaměřením na vybranou ekonomiku
Education as a factor of innovativeness with a focus on a selected economy
Anotace:
Tato diplomová práce komparuje vzdělávací systémy dvou z nejinovativnějších ekonomik. První část přibližuje inovativnost z teoretického hlediska - její význam, faktory, které ji ovlivňují, a způsoby jejího měření. Druhá část diplomové práce analyzuje nejinovativnější země mezinárodního srovnání z hlediska jejich výzkumu, vzdělání a podnikatelského prostředí. Jedná se o komparaci inovativnosti Jižní …víceAbstract:
This thesis compares the education systems of two of the most innovative economies. The first part introduces innovativeness from a theoretical point of view - its significance, factors that influence it and ways of measuring it. The second part of the thesis analyses the most innovative countries of international comparison in terms of their research, education and business environment. It compares …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88749
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: Martina Jiránková
- Oponent: Pavel Hnát
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88749
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Škola a dovednosti pro 21. století
Vlasta HOŠKOVÁ -
Specific requirements for the skills of a quality department worker in business practice-need analysis for the 21st century
Ivan Popov -
Innovative critical thinking for (not only) managerial decisionmaking
Kristýna Nedvědová -
Sebeřízené vzdělávání: klíčová kompetence generace Y v 21. století
František Dalecký -
Specific requirements for the skills of a quality department worker in business practice-need analysis for the 21st century
Ivan Popov -
The System of Education in Kenya and Its Comparison to the Education System in England
Laura PŘEČKOVÁ -
Perception of the Swedish education system by African immigrant children and youth
Anthonia Imuetinyanosa Kachie-ogoke -
Mempolis: Game-Based Learning System for Primary School Computer Science Education
Valérie Taftová