Projekt prodeje a poprodejní péče o zákazníky NWT Computer s.r.o. z malých a středních firem – Ing. Veronika MISAŘOVÁ
Ing. Veronika MISAŘOVÁ
Master's thesis
Projekt prodeje a poprodejní péče o zákazníky NWT Computer s.r.o. z malých a středních firem
Sales and after-sales customer service project of NWT Computer Ltd. from small and middle-sized companies
Anotácia:
Tato diplomová práce je vypracována pro společnost NWT Computer s.r.o. Hlavním důvodem jejího zpracování je podpořit prodej informačních technologií pomocí nástrojů marketingové komunikace a analýzou prodejní a poprodejní péče u současných i stávajících zákazníků z malých a středních firem. V teoretické části se věnuji podrobnějšího popisu nástrojů marketingové komunikace, budování vztahu se zákazníkem …viacAbstract:
This thesis is elaborated for NWT Computer Ltd. Company. The main aim of this elabora-tion is to give support to the Information Technology sale through the use of marketing communication tools and the analysis of sales and after-sales services at contemporary and current customers from small and medium companies. In theoretical part I attend to more detailed description of marketing communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8302
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MISAŘOVÁ, Veronika. \textit{Projekt prodeje a poprodejní péče o zákazníky NWT Computer s.r.o. z malých a středních firem}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/ojht8o/.
Jak správně citovat práci
MISAŘOVÁ, Veronika. Projekt prodeje a poprodejní péče o zákazníky NWT Computer s.r.o. z malých a středních firem . Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2038
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jeho souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Ladislav Hraník -
Projekt prodejního a poprodejního servisu a služeb firmy TOS Hulín, a.s.
Filip MIKULÁŠEK -
Projekt reengineeringu prodejního a poprodejního servisu ve společnosti Z STUDIO, spol. s r.o.
Petra JANOTOVÁ -
Projekt prodejního a poprodejního servisu ve společnosti Stavební spořitelna České spořitelny, a.s.
Helena PETZOLDOVÁ -
Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.
Iva Botlíková -
Péče o zákazníka v oblasti marketingu
Marina Smirnova -
Návrh strategie řízení péče o zákazníka pro firmu Institut zdravého životního stylu s.r.o.
Daniela Dostalíková -
Chanel a jeho marketingová strategie v psychologických souvislostech péče o zákazníka
Petra Minaříková