Vnímání reklamního sdělení u zvolených cílových skupin – Tereza Šulcová
Tereza Šulcová
Bakalářská práce
Vnímání reklamního sdělení u zvolených cílových skupin
Perception of the Advertising for the Selected Target Group
Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma Vnímání reklamního sdělení u zvolených cílových skupin bylo určit, jak daná cílová skupina vnímá určité reklamní sdělení. Pro účely této práce byly zvoleni děti ve věkové kategorii 8-12 let, jakožto cílová skupina. Daný cíl byl realizován na základě kvalitativního výzkumu prostřednictvím dotazování s užitím nástroje dotazník. Pro vyhodnocení získaných informací sloužily …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is on Perception of the Advertising for the Selected Target group was determined how the selected target group perceive certain advertising. For the purpose of this thesis was chosed children in the age group 8-12 years. This goal was realised on the basis of qualitative research through interviews and using tool of questionnaires. To evaluate the information obtained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šulcová, Tereza. Vnímání reklamního sdělení u zvolených cílových skupin. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Kristýna Matoušková -
Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y
Kateřina Pěničková -
Vnímání a vliv reklamy na poslechovost podcastů
Adéla Schmidlová -
Vnímání reklamy na Instagramu z pohledu uživatele
Lukáš Lepič -
Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu
Lucie Komínková -
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
Martina KREJČÍŘOVÁ -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Darya Sarycheva -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová
Název
Vložil
Vloženo
Práva