Woke-Washing – Firemní aktivismus jakožto marketingový nástroj – Marián Žabčík
Marián Žabčík
Bakalářská práce
Woke-Washing – Firemní aktivismus jakožto marketingový nástroj
Woke Washing – Brand activism as a marketing strategy
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na zkoumání výskytu společenských tématik v marketingu a jeho vlivu na spotřební chování Generace Z. Konkrétně se zaměřuje na fenomén woke washing a woke advertising a jak tuto formu brand aktivismu vnímají čeští zástupci Generace Z. V rámci práce byl proveden kvalitativní výzkum v podobě hloubkových polostrukturovaných rozhovorů, které byly následně podrobeny tematické analýze …víceAbstract:
The paper examines the impact of woke washing and woke advertising on the consumer behaviour of Czech representatives of Generation Z and their perception of this form of brand activism. Qualitative research was conducted through in-depth semi-structured interviews, which were then subjected to thematic analysis. The results showed that Generation Z has mixed feelings towards woke advertising, but …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89930
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Martina Juříková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89930
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia