Marián Žabčík

Bakalářská práce

Woke-Washing – Firemní aktivismus jakožto marketingový nástroj

Woke Washing – Brand activism as a marketing strategy
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na zkoumání výskytu společenských tématik v marketingu a jeho vlivu na spotřební chování Generace Z. Konkrétně se zaměřuje na fenomén woke washing a woke advertising a jak tuto formu brand aktivismu vnímají čeští zástupci Generace Z. V rámci práce byl proveden kvalitativní výzkum v podobě hloubkových polostrukturovaných rozhovorů, které byly následně podrobeny tematické analýze …více
Abstract:
The paper examines the impact of woke washing and woke advertising on the consumer behaviour of Czech representatives of Generation Z and their perception of this form of brand activism. Qualitative research was conducted through in-depth semi-structured interviews, which were then subjected to thematic analysis. The results showed that Generation Z has mixed feelings towards woke advertising, but …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: David Říha
  • Oponent: Martina Juříková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89930