Anastasiia Dzhuromska

Master's thesis

Klíčové in-store marketingové nástroje a aktivity v maloobchodě s módním oblečením

Key in-store marketing tools and techniques in fashion clothing stores.
Anotácia:
Cílem diplomové práce je prozkoumat specifika marketingové komunikace módních značek, definovat hlavní nástroje, které používá módní brand v maloobchodech, a specifikovat nové trendy v této oblasti.Na příkladu značek Zara a Topshop je analyzováno, které nástroje tyto firmy využívají. Diplomová práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Teoretická část je zaměřena na marketingovou komunikaci …viac
Abstract:
The main objectives of this final thesis are to analyse the main features of in-store fashion marketing communication, to define and describe the main tools, which are used by the fashion brands in retail and specify new creative ideas which are implemented in the fashion stores. The final thesis consists of two parts: theoretical and practical.The theoretical part of the final thesis focuses on marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2018
  • Vedúci: Radek Tahal
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71660