Volba optimálních mediatypů pro reklamní kampaň – Bc. Petra Klosová
Bc. Petra Klosová
Master's thesis
Volba optimálních mediatypů pro reklamní kampaň
Selection of the optimal mediatypes for the advertising campaign
Abstract:
V diplomové práci se věnuji popisu procesu tvorby reklamní kampaně od jejího zadání, přes její průběh až po realizaci a vyhodnocení kampaně společnosti. Zaměřuji se detailněji zejména na proces výběru vhodného mediatypu pro reklamní kampaň. V teoretické části se věnuji jednotlivým fázím výběru mediatypů a vysvětluji základní pojmy. V praktické části se zabývám popisem přípravy „launchovací“ kampaně …moreAbstract:
In my diploma thesis I describe the process of creating an advertising campaign from assignment, through process and implementation and evaluation of the campaign. I am more focused on the process of selection of the optimal mediatypes for the advertising campaign. The Theoretical part deals about selection of media types and explanation basic concepts. The practical part is about the description of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nbqbj/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2017
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing na sociálních sítích
Kristýna Jiřičná -
Virální video
Martin Němec -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová