Monika Kučerová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie zvoleného subjektu
Marketing strategy of the chosen business entity
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit marketingové nástroje společnosti Corinthia Prague a navrhnout případná zlepšení současného stavu. Hlavní produkt společnosti tvoří služby, a proto je klasický marketingový mix 4P doplněn o další P:lidé (people), balíčky služeb (packaging), tvorba programů (programming) a partnerství a spolupráce (partnership). Hotel Corinthia je kongresový hotel a mezi jeho …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the marketing tools of Corinthia Hotel Prague and to suggest possible improvements to the existing situation. The main product of the company is services, and therefore the classic 4P marketing mix is supplemented by another P: people, packaging, programming and partnership. Hotel Corinthia is a congress hotel and its main competitors are Hotel Marriott …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČEROVÁ, Monika. \textit{Marketingová strategie zvoleného subjektu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/okkmsq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights