Karel Konečný
Master's thesis
Příležitosti a rizika rozšiřování značky
Opportunities and threats of brand extension
Abstract:
Teoreticko-metodologická část se zabývá teorií, architekturou a strategiemi značky, se zaměřením na strategii rozšiřování značky. Aplikační část charakterizuje kategorii tabákových výrobků, analyzuje volbu strategie rozšíření značky jako odezvu na stagnaci značky. Dále podrobně hodnotí novou podznačku Davidoff Neon, jednotlivé prvky marketingového mixu, definuje chyby ve strategii i implementaci a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/17420
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2008
- Supervisor: Libuše Mottlová
- Reader: Dagmar Dušková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/17420
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Brand management vybrané značky
Lenka Schejbalová -
Rozšíření výrobkového portfolia firmy Lasselsberger a.s.
Ondřej Vágner -
Obsahová strategie značky na sociálních sítích
Veronika Kubálková -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Marketingová strategie značky ETA
Ivana Seidlová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Návrh deštníkové strategie značky pro vybranou společnost
Petra Němcová