Bc. Eva Kaňová
Bachelor's thesis
Specifika šikany na speciální škole
Specifics of Bullying at Special School
Abstract:
Bakalářská práce se zabývala problematikou šikanování na základní a speciální škole. Jejím cílem bylo porovnat šikanu na těchto dvou školách, dále specifikovat formy a četnost šikany. Úkolem této bakalářské práce také bylo zjistit, kdo jsou agresoři na speciální škole. Práci tvořily dvě stěžejní části. Jednalo se o část teoretickou, která s použitím odborných zdrojů popisovala pojmy, které souvisejí …moreAbstract:
This bachelor thesis discussed the issue of bullying at basic and special school. The main aim of this bachelor thesis was to compare bullying at these two kinds of schools, then specify the forms and the frequency of bullying. The next task of this thesis was to find out who are aggressors at special school. This thesis is divided into two parts. The first was a theoretical part, which described definitions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2012
- Supervisor: doc. PhDr. Bohumil Stejskal, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kaňová, Eva. Specifika šikany na speciální škole. Liberec, 2012. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education for Educators
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA