Specifika šikany na speciální škole – Bc. Eva Kaňová
Bc. Eva Kaňová
Bachelor's thesis
Specifika šikany na speciální škole
Specifics of Bullying at Special School
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývala problematikou šikanování na základní a speciální škole. Jejím cílem bylo porovnat šikanu na těchto dvou školách, dále specifikovat formy a četnost šikany. Úkolem této bakalářské práce také bylo zjistit, kdo jsou agresoři na speciální škole. Práci tvořily dvě stěžejní části. Jednalo se o část teoretickou, která s použitím odborných zdrojů popisovala pojmy, které souvisejí …viacAbstract:
This bachelor thesis discussed the issue of bullying at basic and special school. The main aim of this bachelor thesis was to compare bullying at these two kinds of schools, then specify the forms and the frequency of bullying. The next task of this thesis was to find out who are aggressors at special school. This thesis is divided into two parts. The first was a theoretical part, which described definitions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedúci: doc. PhDr. Bohumil Stejskal, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kaňová, Eva. Specifika šikany na speciální škole. Liberec, 2012. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education for Educators
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ