Jan Joska

Diplomová práce

Využití Category Managementu ve vztazích výroba-obchod

Utilization of Category Management in the Supplier-Retailer Relations
Anotace:
Category management (CM) je přístup, ve kterém dodavatel a retailer (obchodník) spolupracují na rozvoji kategorie. Do této strategické spolupráce přináší dodavatel znalost spotřebitele a produktů dané kategorie. Retailer přináší prodejní data. Celá koncepce je založena na řízení kategorií jako strategických obchodních jednotek a doručení maximální hodnoty spotřebiteli v podobě uspokojování jeho potřeb …více
Abstract:
Category management (CM) is an approach of cooperation on category development between supplier and retailer. Supplier brings the knowledge of consumer and products within the category. Retailer brings sell-out data. The whole concept is based on managing categories as strategic business units and delivering maximum value to consumer in form of satisfying his needs. Even though first CM projects in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
  • Vedoucí: Petr Cimler
  • Oponent: Dita Hommerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/47040