Vliv reklamy na způsob života společnosti – Bc. Radka Sabová
Bc. Radka Sabová
Master's thesis
Vliv reklamy na způsob života společnosti
Advertisement and its fluence on society
Abstract:
Master´s subject of my thesis is the advertisement and its fluence on the society. This thesis consists of three parts. The first theoretical part of about advertisement, advertising history, its definition. Describe marketing, marketing mix. Familiar with the relevant hypothesis. The practical part deals with the analysis of the environment itself, ad description, advertising campaigns. With these …viacAbstract:
Vliv reklamy na způsob života společnosti , Vysoká škola hotelová, Praha – 2014, Predmetom mojej diplomej práce je vypracovanie vplyvu reklamy na život spoločnosti. Diplomová práca sa skladá z troch častí. V prvej teoretickej časti približujem reklamu, históriu reklamy, jej definície. Popisujem marketing, marketingový mix. Oboznamujem so stanovenými hypotézami, . V praktickej časti sa zaoberám samotnou …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/5675/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2014
- Vedúci: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SABOVÁ, Radka. \textit{Vliv reklamy na způsob života společnosti}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/oksh8z/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix cestovní agentury INTACT
Diana Rosová -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Marketingový mix cestovní agentury
Natália Poništová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Lucie Langerová -
Marketingový mix CA Vysočina Tour
Martin Vojta -
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Adéla Štanderová -
Marketingová komunikace cestovní agentury s hotely
Sabina Řehová