Uplatnění metod a strategií tzv. kritického myšlení ve výuce slohu na 2. stupni ZŠ – Bc. Veronika Drejslová
Bc. Veronika Drejslová
Master's thesis
Uplatnění metod a strategií tzv. kritického myšlení ve výuce slohu na 2. stupni ZŠ
Application of methods and strategies so called critical thinking in style tuition at second stage of basic school.
Anotácia:
Diplomová práce, nesoucí název Uplatnění metod tzv. kritického myšlení ve výuce slohu na 2. stupni ZŠ, je rozdělena na dvě části, které spolu úzce souvisejí. Teoretická část se zabývá východisky a podklady kritického myšlení z pedagogického hlediska. Zohledněny jsou také vzájemné souvislosti mezi rozvojem kritického myšlení, slohovou výchovou a Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání …viacAbstract:
A diploma work, named Application of so-called critical-thinking methods in style lessons in the second grade of primary schools, is divided into two closely connected parts. The theoretical part considers basis and background of a critical thinking in light of pedagogy. Furthermore, mutual connection between a development of critical thinking, education of style and composition and the General educational …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g52na/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedúci: doc. PhDr. Jana Marie Tušková, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Ivo Martinec, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Czech Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Alena Kubíková -
Metody kritického myšlení v hodinách literatury
Adéla Trlicová -
Metody kritického myšlení v literární výchově na 1. stupni ZŠ
Tereza RÝDLOVÁ -
High School Students’ Attitude Towards Critical Thinking-Focused ESL Lessons
Eliška Mottlová -
Developing Critical Thinking in EFL
Jana Fajmonová -
Critical thinking in ESL lessons
Dana Ševčíková -
Simulační model optimalizace podnikových zásob společnosti MEDINOX, s.r.o.
Václav Luža