Komunikační mix podpory Twirlingu – Monika Šubínová
Monika Šubínová
Bakalářská práce
Komunikační mix podpory Twirlingu
Communication mix of the support of twirling
Anotace:
Bakalářská práce má za úkol zanalyzovat dosavadní nástroje využívané v komunikačním mixu twirlingového teamu KTM-twirl team Kutná Hora, jehož jsem aktivní členkou. Cílem práce je tento mix zhodnotit a objevit nedostatky i silné stránky. Hlavním cílem je skrze dotazníkové šetření zjistit, jak by byli lidé ochotni tento sport podpořit a zrealizovat experiment -- event, který výsledky šetření prověří …víceAbstract:
Bachelor's Thesis task is to analyse the tools used so far in the communication mix of twirling team KTM-twirl team Kutná Hora, which is the author an active member. The goal of the Thesis is evaluate this mix, explore the weaknesses as well as the strong sides. Main goal is to find out through the questionnaire, which way are people willing support this sport the most, and manage the experiment - …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57571
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Olga Dvořák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57571
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Marketing ve sportu
Tomáš Půlpán