Rodina a její výchovné prostředky a styly – Bc. Martina Večeřová
Bc. Martina Večeřová
Master's thesis
Rodina a její výchovné prostředky a styly
The Family and its Educational Resources and Styles
Abstract:
Teoretická část diplomové práce je věnována pojetí osobnosti člověka a vývoji lidské psychiky, neboť právě tyto dvě složky jsou nejen výchovou ovlivňovány, ale jsou i určitým výsledkem výchovy. Podstatnou kapitolou je téma komunikace. Jak důležitou roli hraje v rodinné výchově a že její různorodost velmi ovlivňuje vývoj dítěte díky rozmanitosti jazy-kových módů. Empirická část diplomové práce shrnuje …moreAbstract:
The theoretical part of the thesis is devoted to the concept of personality and the devel-opment of the human psyche, since these two components are not only influenced by educa-tion, but are also a result of the specific type of education. An important subject of the thesis is communication as it plays the essential role in family education and its diversity affects child development thanks to the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2014
Accessible from:: 27. 6. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2014
- Supervisor: PhDr. Helena Kalábová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEČEŘOVÁ, Martina. \textit{Rodina a její výchovné prostředky a styly}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Sciences, Humanities and Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/olbk7g/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Večeřová, Martina. Rodina a její výchovné prostředky a styly. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.6.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 6. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Vliv cestování na osobnost mladých lidí
Magdalena KLETEČKOVÁ -
Zhmotnění lidské psychiky v literatuře
Kateřina BEZECNÁ -
Význam tanečně pohybových aktivit v oblasti psychiky u adolescentů
Jana Grussmannová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová