Bc. Petr Šlapal

Diplomová práce

Empirické vyhodnocení efektů zavedení chatbotů v CS

Empirical evaluation of the effects of chatbot implementation in CS
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou zavádění technologie chatbot v oblasti customer service. První fáze přináší obecný teoretický přehled, definuje základní aspekty customer service, včetně jejího vývoje, který volně přechází v podrobný popis podstaty fungování technologie chatbot. Ve druhé fázi je po zmapování ak-tuálních podmínek ve světě a v České republice proveden sběr primárních dat, který …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of introducing chatbot technology in the field of customer service. The first phase provides a general theoretical overview, defines the basic aspects of customer service, including its development, which freely passes into a detailed description of the nature of chatbot technology. In the second phase, after mapping the current conditions in the world and in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Globální leadership