Ing. Lucie Polášková

Bakalářská práce

Internet jako nástroj marketingové komunikace neziskových organizací

Internet as an instrument of marketing of non-profit organizations
Anotace:
Předmětem bakalářské práce: „Internet jako nástroj marketingové komunikace neziskových organizací“ je zmapovat a zhodnotit možnosti využití Webu 2.0 pro marketingové účely neziskových organizací. Úvod je věnován popisu historie, podstaty a nejznámějších aplikací Webu 2.0. Následuje část zabývající se využitím internetu a aplikací Webu 2.0 pro marketing. V praktické části se zkoumají tři občanská sdružení …více
Abstract:
The goal of the submitted thesis “ Internet as an instrument of marketing for non-profit organizations ” is to monitor and evaluate the possibilities of Web 2.0 for the marketing of non-profit organizations. The introduction is intended to provide a description of the history, principles and most famous Web 2.0 applications. Following that, an explanation of the processes concerning use of internet …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika