Internet jako nástroj marketingové komunikace neziskových organizací – Ing. Lucie Polášková
Ing. Lucie Polášková
Bakalářská práce
Internet jako nástroj marketingové komunikace neziskových organizací
Internet as an instrument of marketing of non-profit organizations
Anotace:
Předmětem bakalářské práce: „Internet jako nástroj marketingové komunikace neziskových organizací“ je zmapovat a zhodnotit možnosti využití Webu 2.0 pro marketingové účely neziskových organizací. Úvod je věnován popisu historie, podstaty a nejznámějších aplikací Webu 2.0. Následuje část zabývající se využitím internetu a aplikací Webu 2.0 pro marketing. V praktické části se zkoumají tři občanská sdružení …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis “ Internet as an instrument of marketing for non-profit organizations ” is to monitor and evaluate the possibilities of Web 2.0 for the marketing of non-profit organizations. The introduction is intended to provide a description of the history, principles and most famous Web 2.0 applications. Following that, an explanation of the processes concerning use of internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fa3g3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a neziskový sektor
Jana Hájková -
Způsoby komunikace politických stran na internetu: Web 2.0 nebo 1.5?
Radek Řičánek -
Identita a anonymita uživatele na webu 1.0 a webu 2.0
Roman Gamanov -
Vývoj informační architektury v prostředí World Wide Web pod vlivem trendů Webu 2.0
Jan Punčochář -
Využití technologie Web 2.0 v marketingové propagaci
Michal Prouza -
Nástroje Webu 2.0 využívané umelcami
Mária Tkáčiková