Projekt marketingové komunikace pro společnost Alcyone-Popelka s.r.o. – Bc. Libuše Pučková
Bc. Libuše Pučková
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace pro společnost Alcyone-Popelka s.r.o.
The Marketing Communication Project for Alcyone - Popelka s.r.o.
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vypracování projektu pro zlepšení současné marketingové komunikace společnosti Alcyone - Popelka s.r.o. Náplní teoretické části je definice základních marketingových pojmů a popis marketingového komunikačního mixu společně s vybranými moderními nástroji marketingové komunikace. Praktickou část tvoří charakteristika společnosti Alcyone - Popelka s.r.o. a analýza nástrojů …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to develop a project to improve the current marketing communication of the company Alcyone - Popelka s.r.o. The content of the theoretical part is the definition of basic marketing concepts and a description of the marketing communication mix together with selected modern tools of marketing communication. The practical part consists of the characteristics of the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PUČKOVÁ, Libuše. \textit{Projekt marketingové komunikace pro společnost Alcyone-Popelka s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/olzjlw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pučková, Libuše. Projekt marketingové komunikace pro společnost Alcyone-Popelka s.r.o.. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová