Projekt marketingové komunikace pro společnost Alcyone-Popelka s.r.o. – Bc. Libuše Pučková
Bc. Libuše Pučková
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace pro společnost Alcyone-Popelka s.r.o.
The Marketing Communication Project for Alcyone - Popelka s.r.o.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vypracování projektu pro zlepšení současné marketingové komunikace společnosti Alcyone - Popelka s.r.o. Náplní teoretické části je definice základních marketingových pojmů a popis marketingového komunikačního mixu společně s vybranými moderními nástroji marketingové komunikace. Praktickou část tvoří charakteristika společnosti Alcyone - Popelka s.r.o. a analýza nástrojů …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to develop a project to improve the current marketing communication of the company Alcyone - Popelka s.r.o. The content of the theoretical part is the definition of basic marketing concepts and a description of the marketing communication mix together with selected modern tools of marketing communication. The practical part consists of the characteristics of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pučková, Libuše. Projekt marketingové komunikace pro společnost Alcyone-Popelka s.r.o.. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová