Bc. Michal Šichtanc

Master's thesis

Komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh

The Communication Srategy of Brand Everki for an Entering the Czech Market.
Abstract:
Práce se zabývá nákupním chováním českých spotřebitelů v oblasti batohů a brašen na notebook, na základě čehož navrhuje komunikační strategii americké značce Everki pro vstup na český trh. Obsahuje rešerši literárních zdrojů, které zkoumají nákupní chování, marketingovou komunikaci a vliv kulturního prostředí. Na základě této rešerše je vytvořena analytická část, která představuje značku Everki, její …more
Abstract:
This thesis explores and studies consumer behaviour of czech consumers in the area of notebook bags and briefcases and on its basis offers a communication strategy for Everki brand's entry into the czech market. It contains a research of published sources dedicated to consumer behaviour, marketing communications and the offect of social-cultural environment. Based on this research, analysis was made …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Accessible from:: 15. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Šichtanc, Michal. Komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe