Komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh – Bc. Michal Šichtanc
Bc. Michal Šichtanc
Diplomová práce
Komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh
The Communication Srategy of Brand Everki for an Entering the Czech Market.
Anotace:
Práce se zabývá nákupním chováním českých spotřebitelů v oblasti batohů a brašen na notebook, na základě čehož navrhuje komunikační strategii americké značce Everki pro vstup na český trh. Obsahuje rešerši literárních zdrojů, které zkoumají nákupní chování, marketingovou komunikaci a vliv kulturního prostředí. Na základě této rešerše je vytvořena analytická část, která představuje značku Everki, její …víceAbstract:
This thesis explores and studies consumer behaviour of czech consumers in the area of notebook bags and briefcases and on its basis offers a communication strategy for Everki brand's entry into the czech market. It contains a research of published sources dedicated to consumer behaviour, marketing communications and the offect of social-cultural environment. Based on this research, analysis was made …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šichtanc, Michal. Komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě
Alexandra Mušáková -
Marketingová a komunikační strategie kulturní instituce
Daria Abashkova -
Marketingová a komunikační strategie vybrané kulturní instituce
Pavla Rebeková -
Návrh komunikační strategie pro kulturní centrum Stadion
Tereza Javorská -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Komunikační strategie příspěvkové organizace
Ondřej Rečka -
Vizuální identita a komunikační strategie pro síť regionálních kulturních institucí
Samuel Preisler -
Institut Umění – komunikační strategie v oblasti kulturní politiky
Tereza Kopecká