Komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh – Bc. Michal Šichtanc
Bc. Michal Šichtanc
Master's thesis
Komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh
The Communication Srategy of Brand Everki for an Entering the Czech Market.
Abstract:
Práce se zabývá nákupním chováním českých spotřebitelů v oblasti batohů a brašen na notebook, na základě čehož navrhuje komunikační strategii americké značce Everki pro vstup na český trh. Obsahuje rešerši literárních zdrojů, které zkoumají nákupní chování, marketingovou komunikaci a vliv kulturního prostředí. Na základě této rešerše je vytvořena analytická část, která představuje značku Everki, její …moreAbstract:
This thesis explores and studies consumer behaviour of czech consumers in the area of notebook bags and briefcases and on its basis offers a communication strategy for Everki brand's entry into the czech market. It contains a research of published sources dedicated to consumer behaviour, marketing communications and the offect of social-cultural environment. Based on this research, analysis was made …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Accessible from:: 15. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠICHTANC, Michal. \textit{Komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/olzw7v/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šichtanc, Michal. Komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě
Alexandra Mušáková -
Marketingová a komunikační strategie kulturní instituce
Daria Abashkova -
Marketingová a komunikační strategie vybrané kulturní instituce
Pavla Rebeková -
Návrh komunikační strategie pro kulturní centrum Stadion
Tereza Javorská -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Komunikační strategie příspěvkové organizace
Ondřej Rečka -
Vizuální identita a komunikační strategie pro síť regionálních kulturních institucí
Samuel Preisler -
Institut Umění – komunikační strategie v oblasti kulturní politiky
Tereza Kopecká