Logopedická intervence u žáka s narušenou komunikační schopností a syndromem hyperaktivity – Mgr. Bc. Julie Báťková
Mgr. Bc. Julie Báťková
Bakalářská práce
Logopedická intervence u žáka s narušenou komunikační schopností a syndromem hyperaktivity
Speech therapy for pupil with communication disorders and syndrome of hyperactivity
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat problematiku logopedické intervence u osob s hyperkinetickým syndromem na základě studia konkrétního žáka. Zjistit, k jakým změnám úrovně komunikační schopnosti došlo v rámci logopedické intervence a jaká specifika obnáší práce s těmito žáky. Bakalářská práce je tvořena částí teoretickou a výzkumnou. Práce je rozdělena do tří kapitol. Teoretická část je obsažena …víceAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis was to analyze the issue of speech therapy for people with syndrome of hyperactivity based on the study of a particular pupil. It means to find out what modifications of the level of communication skills occurred during the speech therapy and the specifics of working with these pupils. The bachelor’s thesis consists of the theoretical part and research. The work is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t3bq4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2014
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Teaching English to children with Attention Deficit Hyperactivity Disorders with focus on Helen Doron Early English method.
Zuzana TYMLOVÁ -
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová