Dramatisation of Video in the English Language Classroom – Mgr. Marcela Hubáčková
Mgr. Marcela Hubáčková
Diplomová práce
Dramatisation of Video in the English Language Classroom
Dramatisation of Video in the English Language Classroom
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je prezentace projektu „Filmujeme v angličtině“, který může sloužit jako inspirace pro učitele cizích jazyků. Tento projekt se sestává z aktivit, jejichž použití připraví studenty na jeho hlavní část - soutěž. V rámci této soutěže mají studenti za úkol zdramatizovat krátkou video ukázku, jejíž obsah je nahráván na kameru. Videa nejlepších studentů jsou poté vystavena na internetu …víceAbstract:
The objective of my diploma thesis is to present a project “Filming in English” which can serve as an inspiration for other EFL teachers. In the project, the students perform various drama activities that lead into a final phase of the project in which the students dramatise a video sequence and are filmed. The best videos are placed online and evaluated. The theoretical part shows why video and drama …víceKeywords
VÝUKA CIZÍCH JAZYKŮ FILMUJEME V ANGLIČTINĚ VIDEO VE VÝUCE CIZÍHO JAZYKA VIDEO V PŮVODNÍM ZNĚNÍ SITUAČNÍ KOMEDIE FRIENDS DRAMATICKÉ TECHNIKY YOUTUBE DOTAZNÍK FOREIGN LANGUAGE TEACHING FILMING IN ENGLISH VIDEO IN FOREIGN LANGUAGE CLASS VIDEO IN THE ORIGINAL VERSION SITCOM FRIENDS DRAMA TECHNIQUES QUESTIONNAIRIE
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ba2pu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2010
- Vedoucí: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Video Games in Alleviating Foreign Language Anxiety for Czech English Learners
Zuzana Görnerová -
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín -
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Jazykové kompetence žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
Věra Navrátilová -
Vliv angličtiny - prvního cizího jazyka na vyučování/učení se francouzštiny - druhého cizího jazyka
Kristýna PETŘÍČKOVÁ -
Osvojování mateřského jazyka v kontextu výuky cizího jazyka v předškolním věku
Ludmila Bulínová -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová