Positioning as a Strategic Marketing Planning Tool – Markéta Lhotáková
Markéta Lhotáková
Doctoral thesis
Positioning as a Strategic Marketing Planning Tool
Positioning jako strategický nástroj plánování firmy
Anotácia:
Positioning je důležitým nástrojem strategického marketingového plánování a budování značky na trhu. Strategie positionigu si klade za cíl odlišit značku od konkurence a vytvořit jedinečný obraz značky v mysli cílových spotřebitelů. V rámci tvorby positioningu identifikujeme a analyzujeme čtyři základní kameny - cílového spotřebitele, jedinečný užitek, který značku (produkt dané značky) tomuto cílovému …viacAbstract:
Positioning is an important tool of marketing planning and brand building on the market. Positionig is a streategy that helps marketers to differentiate the brand from those of competition and creaete unique brand perception in minds of target consumers. In a proces of positioning development four core elements must be defined and analyzed -- target consumer, unique consumer benefit which brand offeres …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2001
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28049
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2008
- Vedúci: Anna Klosová
- Oponent: Alexej Sato, Dana Zadražilová, Helmut Sailer
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28049
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní ekonomické vztahy
Práce na příbuzné téma
-
Formulace marketingové strategie pro zkušební laboratoř
Daniel Kudláček -
Financování a marketingová strategie neziskové organizace
Miroslava ŠMÝKALOVÁ -
Cílový spotřebitel rybí restaurace
Lucie Mikšovská -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Matěj Pajma -
GDPR a jeho dôsledky pre marketing firiem
Vanesa Hogenová -
Brand loyalty in the restaurant industry: The importance of total customer benefit.
Polina Shumilova -
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá -
Positioning značky Garden Gourmet
Barbora Valášková