Petr Lasík

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace farmy na sociálním médiu Instagram

Destination Management
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálního média Instagram jako nástroje marke-tingové komunikace pro vybraný subjekt. Tímto vybraným subjektem je Farma posky-tující ubytovací služby a provoz dětských táborů. Cílem této práce je aplikovat marke-tingovou komunikaci na sociálním médiu Instagram za účelem rozšíření povědomí o organizaci a budování vztahu se zákazníky pomocí prezentace na novém médiu …more
Abstract:
The Bachelor thesis examines Instagram as a social media platform and its use as a tool of marketing communication for a chosen economic subject. As the examined subject was chosen a farm which provides accommodation services and organizes summer camps for children. The objective of the thesis is to use Instagram as a tool for marketing communication to spread brand awareness and to build-up good relationships …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2020
  • Supervisor: Michal Novák
  • Reader: Jiří Přibil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79444