"Po stopách Sherlocka Holmese" (program na vícedenní pobytové akci) – Markéta JANŮ
Markéta JANŮ
Bachelor's thesis
"Po stopách Sherlocka Holmese" (program na vícedenní pobytové akci)
In the footsteps of Sherlock Holms (project event for children and youth)
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je vytvořit program pro vícedenní pobytovou akci. Účastníci by si z každého dne měli odnést nové zkušenosti. V teoretické části se zaměřuji na základní pojmy, které s daným tématem souvisí. Jsou jimi mladší školní věk, hra, motivace, dramaturgie, zážitková pedagogika a organizace tábora. V praktické části je popsán šestidenní program, který je inspirován Sherlockem Holmesem. …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to create a program for a multi-day residential event. Participants should learn from each day. In the theoretical part I focus on the basic concepts related to the topic. They are younger school age, play, motivation, dramaturgy, experiential pedagogy and camp organization. The practical part describes a six-day program inspired by Sherlock Holmes. Games and activities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Pavla Vyhnálková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANŮ, Markéta. "Po stopách Sherlocka Holmese" (program na vícedenní pobytové akci). Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Pedagogy in After School Setting / Pedagogy in After School Setting
Práce na příbuzné téma
-
"S námi do pohádky" (program vícedenní pobytové akce)
Pavlína MEDKOVÁ -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ
Názov
Vložil
Vložené
Práva