Andrea Vilhanová
Bakalářská práce
Marketingový plán
Marketing plan
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is the development of a marketing plan. The first part is theorical, describing the characteristics and structure of a marketing plan. Subsequently, this theoretical knowledge is applied practically with regard to the farm Verner & Weber, which deals with planting and selling a variety of Czech garlic. Firstly, the company is analysed using several methods, including …víceAbstract:
Predmetom tejto bakalárskej práce je vytvorenie marketingového plánu. Prvá časť je teoretická, ktorá popisuje charakteristiku a štruktúru marketingového plánu. Následne sú teoretické poznatky aplikované v praktickej časti na farmu Verner & Weber, ktorá sa zaoberá pestovaním a predajom českých odrôd cesnaku. Najprv je analyzované súčasné prostredie podniku vrátane SWOT matice. Na základe analýz …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ylg18/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketingový koncept firmy
Katarína Chovancová -
Marketingový plán barber shopu
Marek Vystavěl -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.
Tomáš Bosák -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka