Chování a preference spotřebitele na trhu pufovaných výrobků – Bc. Stanislav Koryčánek
Bc. Stanislav Koryčánek
Master's thesis
Chování a preference spotřebitele na trhu pufovaných výrobků
Consumer behaviour and preferences on the market with puffed products
Anotácia:
Práce je zaměřena na posouzení chování spotřebitele v rámci významných zahraničních trhů, na které společnost RACIO, s.r.o. vyváží své pufované výrobky. Situace v jednotlivých zemích je posuzována na základě prodeje jednotlivých výrobků, které jsou do zemí, jako je France, Německo a Velká Británie dodávány. Je proveden rozklad nejvíce prodávaných výrobků dle předem určených kritérií, jako je druh kvality …viacAbstract:
Diploma thesis is focused on assessment of consumer behavior in the context of important foreign markets in which the company RACIO, Ltd. exports its puffed products. The situation in each country is assessed on the basis of sales of individual products, which are supplied to countries like France, Germany and Great Britain. Summary of the most sold products is made to be able to predetermined criteria …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/qh8ps/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedúci: Ing. Jiří Wagner
- Oponent: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářské chování a preference čtenářů young adult literatury
Pavla Moravcová -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kosmetikou
Dagmar Šimberová -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem
Denisa Čechová -
Lateralita a směrová preference ve výcviku a využití jezdeckých koní
Klára Ničová -
Sběr a využití osobních a dalších dat zákazníků v marketingové praxi
Vojtěch Šimíček -
Chování a preference generace Z v cestovním ruchu
Leona Kvapilová -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka