Leia Rohachova

Diplomová práce

A comparative analysis of luxury brand strategies: Louis Vuitton and Gucci

Komparativní analýza strategií luxusních značek: Louis Vuitton a Gucci
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat klíčové prvky, které definují a odlišují luxusní značky, se zaměřením na jejich dědictví, původ, image, identitu a komunikační strategie. Prostřednictvím smíšené metody, zahrnující obsahovou analýzu, hloubkové rozhovory s odborníky z oboru a průzkum mezi spotřebiteli módních značek, poskytuje výzkum komplexní pochopení strategických přístupů využívaných …více
Abstract:
This master thesis aims to analyze the critical elements that define and differentiate luxury brands, focusing on their heritage, origin, image, identity, and communication strategies. Through a mixed-method approach involving content analysis, in-depth interviews with industry experts, and survey with consumer of fashion brands, the research provides a comprehensive understanding of the strategic …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Rafael San José Iglesias
  • Oponent: Andrea Escobar Rios

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94444