Komunikačná politika európskych inštitúcií pri revíziách aktov primárneho práva – Mgr. Ivan Tučník
Mgr. Ivan Tučník
Master's thesis
Komunikačná politika európskych inštitúcií pri revíziách aktov primárneho práva
European Institutions Communication Policy of European Primary Law Revisions
Abstract:
This paper intended to apply concepts of current theory of Public Relations and communication to the actual development of communication policy of the EU. Text tried to confirm a hypothesis that unsuccessful referenda in the process of European primary law revisions were perceived as fatal failure of communication policy of the EU. Reaction to these events brought a significant move in Commission’s …viacAbstract:
Práca mala za cieľ aplikovať koncepty súčasnej teórie komunikácie a Public Relations na podmienky komunikačnej politiky EÚ. Text sa pokúsil obhájiť hypotézu, že neúspešné referendá v procese ratifikácie revízií primárneho práva boli vnímané ako fatálne zlyhanie komunikačnej politiky Európskej únie. V reakcii na tieto udalosti došlo k výraznému posunu v prístupe Európskej komisie ku komunikácií, čo …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/moy24/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 1. 2011
- Vedúci: doc. PhDr. Markéta Pitrová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Petr Kaniok, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
International Territorial Studies / European Studies
Práce na příbuzné téma
-
Postupy tvorby a revize primárního práva Evropské unie
Romana GZYLOVÁ -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Získávání finančních prostředků pomocí Public Relations u neziskových organizací
Lan Huong Vu -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová