Vliv Fairtradových programů na spotřebu produktů vlastních značek obchodníků – Bc. Petra HUBÁČKOVÁ
Bc. Petra HUBÁČKOVÁ
Diplomová práce
Vliv Fairtradových programů na spotřebu produktů vlastních značek obchodníků
The impact of Fairtrade programmes on the consumption of private labels
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je posouzení vlivu Fairtradových programů na konečnou spotřebu produktů vlastních značek obchodníků, konkrétně maloobchodního řetězce Kaufland v. o. s., a následné navrhnutí nástrojů pro zvýšení povědomí o těchto programech. První částí práce je literární rešerše zaměřená na vysvětlení teoretických pojmů. Druhá část práce je praktická. Ta je věnována představení vybraného …víceAbstract:
The main aim of this diploma thesis is to assess the impact of Fairtrade programmes on consumption of private label products in chosen retail chain. Important part of this thesis is to make suggestions to raise awareness of private label products with Fairtrade programme certification based on the found information. This diploma work has two parts - theoretical and practical. Theoretical part is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Šalamoun, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUBÁČKOVÁ, Petra. \textit{Vliv Fairtradových programů na spotřebu produktů vlastních značek obchodníků}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/op0x7a/.
Jak správně citovat práci
HUBÁČKOVÁ, Petra. Vliv Fairtradových programů na spotřebu produktů vlastních značek obchodníků. České Budějovice, 2024. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřební chování -- vliv dětí na spotřební chování rodičů
Eva Fialová -
Spotřební chování v cestovním ruchu při pandemii Covid-19
Eliška Karmazínová -
Vliv reklamy na spotřební chování
Jan Zelenka -
Spotřební chování a životní způsob čínských spotřebitelů v současné době
Haochen Tian -
Spotřební chování vysokoškolských studentů ve stravování
Markéta PEZLOVÁ -
Spotřební chování českých domácností
Eva STRNADOVÁ -
Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřební chování zákazníků
Martina Tychtlová -
Influencer marketing v prostředí Instagramu a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12–15 let
Michaela Vejsadová
Název
Vložil
Vloženo
Práva