Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa – Jana ONDILLA
Jana ONDILLA
Bakalářská práce
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
Shop Windows and Loyalty Program RENOME as a Sales Promotion for Bata Company
Anotace:
Práce je zaměřena na využití nástrojů podpory prodeje. Teoretická část se věnuje objasnění základních pojmů marketingového komunikačního mixu s důrazem na výhody a nevýhody výkladních skříní a věrnostních programů. Praktická část se pak zabývá uvedenými nástroji podpory prodeje společnosti Baťa. Obsahem praktické části je také vyhodnocení dvou výzkumů. První se bude zabývat věrnostním programem RENOME …víceAbstract:
My thesis is focused on the usage of sales promotion tools. The theoretical part deals with the explanation of basic concepts of marketing communication mix; the emphasis is put on shop window and loyalty program advantages and disadvantages. The practical part is concerned with the foregoing sales promotion tools applied at Baťa Company. The practical part also comprises two researches and their evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ONDILLA, Jana. \textit{Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/op3juy/.
Jak správně citovat práci
ONDILLA, Jana. Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
Tomáš Vejrosta -
Věrnostní programy kosmetických firem a jejich vliv na nákupní chování zákazníků
Andrea Kepková -
Věrnostní programy a jejich vliv na změnu nákupního chování
Alena Čtvrtníková -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
Olga Čermáková -
Vliv věrnostních programů vybraných provozovatelů čerpacích stanic v ČR na nákupní chování zákazníka
Anna Ryklová -
Podpora prodeje podniků působících na trhu s pleťovou kosmetikou
Lenka Štulírová -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská -
Podpora prodeje jako nástroj ovlivňující kupní chování zákazníka
Andrea Houzarová