Politický marketing hnutí ANO 2011 ve volbách do PS PČS 2017 – Eliška Procházková
Eliška Procházková
Bakalářská práce
Politický marketing hnutí ANO 2011 ve volbách do PS PČS 2017
ANO 2011 Political Marketing in 2017 Czech Chamber of Deputies Elections
Anotace:
Obsah této bakalářské práce se zaměřil na politický marketing. Hlavním cílem této práce je najít odpověď na otázky: „Jaké nástroje politického marketingu hnutí ANO 2011 využilo a jakým způsobem.“ Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, první část je věnována širokému výkladu politického marketingu. Tento dokument proto uzavře skutečný směr komparace prostřednictvím politického a ekonomického marketingu …víceAbstract:
The content in this bachelor's thesis in focused on political marketing. The main aim of this work is to find the answer to questions: ''what kind of methods of political marketing used the political party ANO 2011 and in which way were the methods chosen.'' Bachelor thesis is devided into two parts whre the first part is devoted to broad explenation of political marekting. Therfore, this paper will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2020
- Vedoucí: Mgr. Milan Hrubeš, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Barbora Vališková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Dopady změn volebních pravidel pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky
Libor Poskočil -
Komparativní analýza zahraniční politiky v programech českých politických stran pro volby do PSP 2021 s vybranými cíli Koncepce zahraniční politiky z roku 2015
Oldřich Láník -
Volební geografie Těšínska - prezidentské volby a předčasné volby do Poslanecké sněmovny 2013
Zuzana Motyková -
1. Teoretická část:\nl{}Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Czechoslovak\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie
Kim Adamjáková -
Trendy v politickém marketingu na příkladu voleb do Poslanecké sněmovny 2021 a komunálních voleb 2022
Anna Marie Bukovanská -
Vliv volebního systému na stranický systém pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky se zaměřením na výsledky voleb v roce 2021
Natálie KELEMENOVÁ -
Volby do zastupitelstev obcí
Tereza Hejdová -
Volby do zastupitelstev obcí 2014: Teorie voleb druhého řádu a volebního cyklu.
Martin Kubeš
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses opkyeq opkyeq/4
5. 6. 2020