Plán obchodní taktiky konkrétního podniku při vstupu na nový trh – Jan Faltýsek
Jan Faltýsek
Bakalářská práce
Plán obchodní taktiky konkrétního podniku při vstupu na nový trh
A plan of business tactics of a specific company when entering a new market
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je „Sestavení projektu obchodní taktiky konkrétního podniku při vstupu na nový trh“, tedy nalezení strategie, díky které si podnik zajistí nejlepší možný start na novém trhu. Pro určení vhodné formy strategie existuje několik metod a analýz, které budou popsány v teoretické části odbornou literaturou. V praktické části budou metody použity ve vybraném podniku a pomocí …víceAbstract:
The topic of this bachelor's thesis "Completation of a project of business tactics of a particular company when entering a new market", in other words finding a strategy that will ensure the best possible start in a new market. There are several methods and analyzes to determine the appropriate form of strategy, which will be described in the theoretical part by the literature. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/pfrcx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2020
- Vedoucí: Ing. Josef Polák, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vstupní analýza stavu pro zavedení strategie Společenské odpovědnosti organizace v konkrétní organizaci
Iveta Hájková -
Business plan
Luis Antonio Angeles Pérez -
Business Plan – Dental ordination Angel Smile
Stanislava Kozlova -
Assessment of Financial Position of Selected Company
Yaquan Lu -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova