Soukromí, individualita a realita: jejich ztráty v sociálních sítích – Radek Ondroušek
Radek Ondroušek
Bachelor's thesis
Soukromí, individualita a realita: jejich ztráty v sociálních sítích
Privacy, individuality and reality: their losses in social networks
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje aktuálnímu fenoménu, kterým jsou sociální sítě, jejich obrovský vzestup v posledních letech. S tím spojené změny v jejich vnímání okolím a vývoji vnímání soukromí jako takového. Nejpodstatnější část práce je vě-nována úskalím, která sociální sítě a vůbec komunikace skrze informační technolo-gie přináší. V práci jsou popsány momentálně nejznámější sítě, které se používají …viacAbstract:
This thesis is focused on the current phenomenon, the social networks and their huge increase in the last years followed by the associated changes in their perception by the society and the development of the perception of privacy itself. The most important part of the work is dedicated to the pitfalls that the social networks and all communications bring through information technology. The thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28275
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2011
- Vedúci: Antonín Rosický
- Oponent: Antonín Pavlíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28275
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání soukromí na sociální síti Instagram pohledem uživatelů
Markéta Křečková -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
L’évolution de la désignation des technologies de communication (GSM, réseaux sociaux) dans un corpus de rap francophone
Katarína Šimková -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo